top of page

CupOfTherapy -kirjojen kustannusoikeudet myyty jo 12 maahan!

Ihmisten hyvinvointia ja mielenterveyttä edistävä CupOfTherapy jatkaa vahvistumistaan kansainvälisenä brändinä. Kansainväliseksi konseptiksi nopeasti kasvanut CupOfTherapy käsittelee työssäjaksamisen ja mielenterveyden asioita samaistuttavien eläinpiirrosten avulla.



Matti Pikkujämsän piirros leijonasta, kissasta, linnusta ja karhusta, jotka lukevat jokainen kirjaa eri puolilla maapalloa. Kuvassa myös kahden CupOfTherapy-kirjan kannet, sekä tekstit "Myyntimenestys MUJI-liikkeissä Japanissa", "Kustannusoikeudet myyty jo 12 maahan" ja "Mm. Suomi, Saksa, Japani ja Korea"


Työelämän sekä vapaa-ajan tasapainoa tutkiva kirja Issho ni koeyou (Together we overcome) ilmestyy Japanissa 4.12.2020 Japanin suurimman kustantamon Shogakukanin kustantamana. Suomessa Gummeruksen kustantama kirja on nimeltään Tunti tunnilta tuntien. Japani on jo 12. maa, jonne kustannussopimuksia on solmittu. Uusin kirja on konseptin toinen.


”On hyvin ainutlaatuista, että kirjojen käännösoikeudet on näin lyhyessä ajassa myyty niin moneen maahan,” sanoo Ferly Agencyn toimitusjohtaja Laura Nevanlinna, ”varsinkin kun kustantajat ovat olleet kiinnostuneita ottamaan molemmat kirjat ja innolla odottavat seuraavaa”.


Vallitsevan koronatilanteen keskellä kirjat ja kuvat osuvine viesteineen tarjoavat muistutusta mielen hyvinvoinnin huolehtimisen tärkeydestä. Tekijöiden Antti Ervastin sekä Matti Pikkujämsän näkökulmasta uusi kirja on erittäin ajankohtainen, koska moni kamppailee epävarmuuden, turvattomuuden, kuormituksen sekä etätöiden haasteiden äärellä. Myös pari- ja perhesuhteet ovat erityisen kovalla koetuksella. ”Kuvitukset ja viestit resonoivat eri kulttuureissa mikä kertoo, että olemme onnistuneet tavoittamaan oleellisen,” Ervasti sanoo.


Brändin ideana on sosiaalisen median ja muiden kanavien välityksellä avata helposti lähestyttävien eläinhahmojen avulla mielen hyvinvointiin liittyviä kysymyksiä. CupOfTherapy tarjoaa konkreettisen välineen tehdä hyvää ja vaikuttaa ihmisiin joka puolella maailmaa. Yhteistyötä CupOfTherapy tekee yritysten ja organisaatioden, kuten MUJI:n, Samsungin, Mieli Ry:n, sekä useiden lisenssikumppaneiden kanssa. Lisäksi yritys tukee ihmisiä ja yritysten henkilöstöä konkreettisella tasolla tarjoamalla hyvinvointia sekä työkykyä vahvistavia työpajoja. CupOfTherapy-brändiä ovat rakentamassa palkitun ja kansainvälisesti tunnustetun kuvittajan Matti Pikkujämsän kanssa psykoterapeutit Antti Ervasti sekä Elina Rehmonen.


--


CupOfTherapy Oy (www.cupoftherapy.net) on ihmisten hyvinvointia ja mielenterveyttä edistävä suomalainen brändi.


Lisää tietoja: Elina Rehmonen, elina.rehmonen@cupoftherapy.net, +358 40 901 2971 ja Antti Ervasti, antti.ervasti@cupoftherapy.net, + 358 40 125 9293



Ferly Agency (www.ferlyco.com) edustaa CupOfTherapyä kustannus ja -lisensointiagentuurina ja myy brändin ja kirjojen oikeuksia kansainvälisesti.


Lisätietoja: Heikki Laaninen, Head of Licensing, Ferly Agency. heikki@ferlyco.com, +358 40 6796231

bottom of page