top of page

TIEDOTE: Julkaistu Saksan, Ison-Britannian ja läntisen Euroopan agenttiverkostojen selvitys!

Market Study: Insights into agents and managers in the creative industries or related sectors in Europe. Creatives Loop International Ltd & Co KG October 2016, prepared for AGMA, Agents and Managers in Creative Industries.

Berliiniläis-lontoolaisen Creatives Loop -konsulttiyrityksen tekemä kartoitus tehtiin AGMAn tilauksesta kesällä ja syksyllä 2016. Kartoitus käsittää toimialoista elokuvat ja tv:n, animaatiot, pelit, sirkuksen ja teatterin, designin, viestinnän ja mainonnan, kirjallisuuden sekä lisensoinnin ja on kaksiosainen:

• Kirjallisessa Market study -osiossa kuvataan Saksan ja Iso-Britannian agenttitoimintaa eri luovilla aloilla. Laajuus 35s.

• Kontaktilistat-osio kattaa Saksan, Ison-Britannian, Ranskan, Italian, Espanjan, Sveitsin, Itävallan ja Hollannin keskeiset toimijat listatuilta luovilta toimialoilta, lyhyen kuvauksen toimijan roolista sekä yhteystiedot. Listaus sisältää yhteensä 300 kontaktia.

Kartoitustyötä täydennetään Pohjoismaiden listoilla vielä loppuvuodesta 2016. Selvitys ja kontaktit ovat AGMAn jäsenyritysten käytössä maksutta. Muille selvitystä myydään sähköisenä versiona hintaan 50e + alv 24% /Market Study -osio ja 50e + alv 24% /kontaktilistat.

Tilaukset: katja.koivuluoma(at)agma.fi; Tilauksen otsikko: ”Market Study”

Lisätiedot:

Kati Uusi-Rauva